Document Type : Original Article
Author
President and Christopher H. Browne Distinguished Professor of Political Science and Professor of Communication, University of Pennsylvania, USA
Abstract
Keywords
Article Title [Persian]
Author [Persian]
این مقاله به مسائل مناقشهآمیز در باب تعلیم آزادی فردی و شهروندی دموکراتیک در شرایط چندفرهنگی معاصر میپردازد. در این نوشته پیشنهاد شده است که آموزش کودکان برای برابری مدنی یک هدف بلندهمت برای هر دموکراسی است نه فقط برای یک [کشور و یک] دموکراسی که بتواند آن را یکبار برای همیشه محقق سازد. این مقاله شواهدی بر این ادعا فراهم میکند که شرایط چندفرهنگی میتواند هدف واقعی ِ آموزِش برابری مدنی به کودکان را با چالش مواجه کند؛ همچنین، توضیح میدهد که دموکراسیها به طور مختلفی چندفرهنگی هستند و گروههای مختلف باعث ایجاد گوناگونی در نوع تعلیم و پیشرفت به سمت برابری مدنی میشود که میتواند بهطور واقعگرایانهای در هر زمان مورد انتظار باشد.
Keywords [Persian]